Telefoon

050 - 21 10 047

E-mail

info@punktlich.nl

Location

Gedempte Zuiderdiep 24
9711 HG, Groningen

Naïf natural skincare
Merkbewustheid

KLANT

Naïf natural skincare

OPDRACHT

Merkbewustheid

ONDERDELEN

Design & Development voor Social en Display

Milieubewustheid

Voor Naïf was de opdracht duidelijk; mensen bekend maken van het merk door middel van inspiratie en emotie. Maar hoe doe je dat? Bij Naïf hebben wij er voor gekozen om een rustige animatie te gebruiken die aansluit op het zware onderwerp van milieubewustheid en op die manier in te spelen op de emotie van mensen.

Aan de hand van de See Think Do Care methode is dit een duidelijk voorbeeld van See, door mensen te laten zien waar Naïf voor staat en waar ze mee bezig zijn maak je mensen bewust van het merk.

 

Animerende en interactieve mobile skin

Met goed gekozen animaties trekken wij de aandacht op een manier die bij het merk past en die interacties genereert. Animatie kan een enorme bijdrage leveren aan de gebruikerservaring en de zichtbaarheid van een advertentie. Animatie en interactie kunnen namelijk enorm helpen om de zogenoemde banner-blindheid tegen te gaan, oftewel: dat mensen banners niet meer opmerken. Wat tegen deze banner-blindheid kan helpen is het speelser maken van je ad. Dat is precies wat we hebben gedaan bij deze mobile skin voor Naïf.

Naïf had destijds recentelijk nieuwe gezichtsdoekjes gelanceerd, het doel van de mobile skin was dan ook om traffic te genereren om de landingspagina waar men meer kon lezen over de nieuwe product. Engagement is bij een nieuw product evenals van belang en daarom hebben we volop ingezet op de voordelen die animatie en interactie met zich meebrengen. Hier is een voorbeeld van de mobile skin van Naïf, waarbij we de animatie laten afspelen op basis van scroll input. Scroll je naar beneden, dan speelt dan animatie vooruit, scroll je naar boven dan spoelt de animatie weer terug. De gebruiker heeft dus altijd interactie met de display-advertentie, waardoor de kans groot is dat de boodschap doorkomt.

Click to scroll the preview
Om een overkoepelend en sterk verhaal neer te zetten hebben we een transformer gerealiseerd. Hierbij komen meerdere producten en de boodschappen centraal te staan.