Telefoon

050 - 21 10 047

E-mail

info@punktlich.nl

Location

Gedempte Zuiderdiep 24
9711 HG, Groningen

DPG Media
Impactvolle digital first campaign

KLANT

DPG Media

OPDRACHT

Impactvolle digital first campaign

ONDERDELEN

Creative Concepting, Productie, Display en Social creatie

Adverteren met bereik én impact

DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland en daarmee voor adverteerders ook dé plek om bereik te genereren en impact te maken. Om de naamsbekendheid van het mediahuis nog verder te vergroten schakelde DPG Media onze hulp in.
Met de focus op het versterken van de merkpositie als het vergroten van de naamsbekendheid van DPG Media voor adverteerders lanceerden we een nieuwe always-on campagne.
Digital first
Met een sterk print georiënteerde mindset verlegden wij de focus van offline naar een digital first campagne, welke ondersteunt werd vanuit offline communicatie middelen.
Met dit campagne construct kan DPG Media het hele jaar rond efficiënt werken aan de communicatie richting adverteerders. Als Nederlands grootste mediahuis heeft DPG adverteerders veel te bieden. De Mediakeuze campagne toont de mogelijkheden van adverteren binnen DPG Media, welke raakvlakken heeft met elke doelgroep. Of je nu landelijk of regionaal wil adverteren, of je nu een groot mediabudget hebt of voor het eerst adverteert.

Transmediaal concept

De doelgroep persona's staan in dit concept centraal. Iedere persona staat op zijn eigen manier dagelijks in verbinding met DPG Media via diverse touchpoints. Aan ons de taak om de vormtaal op een herkenbare en slimme manier terug te laten komen, passend voor alle kanalen. Transmediaal Een consistent verhaal over alle touchpoints dat alle adverteerders aanspreekt. Met als resultaat kanaal-specifieke content, van fotografie, animatie tot video, toegespitst op de diverse persona's. Om het maximale uit de campagne te halen is het concept online breed uitgerold.

Full package

Van strategie tot concept en van productie tot content-ontwikkeling, met ons team van specialisten is de campagne volledig in-house ontwikkeld.

Basic elements

In het concept staan de persona’s; de ondernemer, de vitale senior, de familie-mens en de intellectueel, in hun dagelijkse leven centraal. Waarbij we spelen met stijl elementen voor een herkenbare campagne uitstraling, ongeacht op welke kanalen de creaties zowel off- als online worden gepusht.