XS4ALL, één van de oudste Nederlandse bedrijven en bij velen bekend als ‘De oprichters van het Internet’. Noem ze nerds of noem ze eigenwijs als je wilt maar zij weten als geen ander hoe belangrijk internet is en dus doen ze alles om iedereen het gemak te geven van het beste internet van Nederland. Bij XS4ALL werken alleen maar slimme mensen die leven voor het internet, allemaal met veel kennis, die ze graag met iedereen delen. Voor XS4ALL gaat dat verder dan alleen maar zorgen voor een stabiele en betrouwbare internetverbinding. Zo staat XS4ALL als enige provider écht voor veiligheid en privacy, in combinatie met de constante kwaliteit zijn ze al jarenlang bestempeld als de ‘Beste Provider’ door de Consumentenbond. De medewerkers van XS4ALL zijn de meest kritische gebruikers en testers en op de helpdesk vind je geen standaard belscripts of maximale gesprekstijden. Wel medewerkers die een passie hebben voor internet en erop gebrand zijn klanten verder te helpen. En dat doen ze al vanaf het allereerste begin.
Bij XS4ALL is het altijd een uitdaging om een campagne zo relevant mogelijk te maken. XS4ALL staat voor veiligheid en privacy, daarom vangen zij van niemand de gegevens op en blijven je gegevens privé, zoals het hoort. Wij weten wel waar onze doelgroep zit, daar hebben wij geen pixels of tracking voor nodig. Daarnaast is XS4ALL een premium merk, schreeuwen met prijzen doen wij dus ook niet. Wel zullen we altijd blijven pronken met de premium USP’s, zoals de constante beste kwaliteit, de kunde van de medewerkers en de extra veiligheid die een XS4ALL pakket biedt. Waarom? Omdat we daar net als XS4ALL ontzettend trots op zijn.
Naast de campagnes denken we ook graag mee over de landingspagina’s en bestelstraat. Je campagne kan namelijk nog zo mooi zijn, maar als er geen mooie landing volgt dan zal het effect van je campagne uitblijven. Het doel van de landingspagina was om de gebruiker te informeren over de aanbiedingen en de verschillende diensten, maar ook om deze support te bieden bij het samenstellen van een product. Zo werd er in bepaalde situaties gevraagd of de gebruiker hulp nodig had.
Na een goede landing op de juiste pagina is het belangrijk dat de bestelstraat zo goed mogelijk ingericht is. Pünktlich vond dat met name de mobiele bestelstraat een nieuw jasje kon gebruiken. In samenwerking met de designers en developers van XS4ALL mochten we onze eigen(wijze) versie hierop ontwikkelen! Naast het toepassen van onze eigen UX ervaring voerden we ook kwalitatief onderzoek uit binnen een panel van XS4ALL. In dit onderzoek lieten we gebruikers door verschillende versies (inclusief de oude) van de bestelstraat lopen en pasten we hierop het design aan. Het resultaat was een perfecte mix van oude- en nieuwe learnings voor een nieuwe en frisse mobiele bestelstraat!